Szállítás, fizetés


Kiszállítás

Az átvétel során MINDIG ellenőrizd a rendelés hiánytalan meglétét és sérülésmentességét, a futár vagy az átvételi pont köteles ezt megvárni. Reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha jegyzőkönyvet vetet fel az esetleges sérülésről vagy hiányról!

Magyarország egész területén olcsó házhoz szállítással vállaljuk az összes termékünk kézbesítését.

Hogyan lehet fizetni? Ennél a kiszállítási formánál KÉSZPÉNZBEN ÉS ÁTUTALÁSSAL is lehet fizetni.

Szállítást csak Magyarország területén vállalunk. A kiszállítást a DPD és a GLS futárszolgálat végzi. Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható.

A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől is. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a megrendelő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában, munkanapokon 8-17 óráig.

A szállítás napján a megrendelő kap egy SMS értesítést, amelyben le van írva, hogy melyik napszakban érkezik a termék a megadott címre. Az üzenet tartalmazza továbbá a futár telefonszámát, amellyel lehet vele egyeztetni, pontosítani. 

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Elállási jog, csere jog: Amennyiben a terméket visszaszeretné küldeni vagy cserélni szeretné abban az esetben ügyfélszolgálatunkon jelezze és mi futárt küldünk érte vagy saját költségén magyarországi címre visszaküldheti a csomagot.
Cim: 4400 Níregyháza Rákóczi ut 128

Futárszolgálat:  990 Ft

Szállítási idő: 5-10 munkanap

Van olyan termék, amelyet nem tartunk készleten, azt 5-15 munkanapra tudjuk szállítani, ezt a termék leírásban külön jelezzük.

A raktárunkban a szőnyegeink megtekinthetőek!

Telefonon egyeztessen elötte: 06 70 358-1514

Azokat a csomagokat, amelyeket visszaküldenek az alábbi címre legyenek szívesek visszaküldeni:

Cim: 2030 Érd Cankó utca 68/A